لینک های ورودی در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

چه نوع لینک های ورودی در طراحی سایت برای سئو ارزشمند هستند؟ هرچه سایت ها میزان محبوبیت بیشتری داشته باشند و سابقه فعالیت مثبتی داشته باشند، لینک سازی نتیجه مثبت و بهتری خواهد داشت.

اهمیت لینک های ورودی در طراحی سایت

متن هایی که در ابتدای محتوای صفحه آورده می شود و در گوگل نمایه می شوند، با صفحه شما ارتباط بهتر و بیشتری داشته باشند مفید خواهد بود. به طور مثال، در صورتیکه وب سایت شما بسته های تور ویژه به مناطق گرمسیری مدیترانه ارائه کند، در صورتی که لینک های ورودی در طراحی سایت شما حاوی کلمات تعطیلات مدیترانه باشد، موثرتر عمل می کند.

بسیاری از متخصصان سئو به اصطلاح سعی می کنند از مزارع لینک های ورودی در طراحی سایت خود استفاده کنند. بنابراین آرشیوهای متعددی برای ایجاد لینک های ارزشمند تهیه می کنند. با این حال گوگل به خوبی می داند که چنین راهکارهایی برای کسب رتبه های بالای سایت استفاده می شود . بنابراین وب سایت هایی که حاوی لینک های متعدد و یا مزارع لینک های ورودی در طراحی سایت هستند را مجازات می کند.

گوگل همچنین طراوت و به روز رسانی لینک های ورودی در طراحی سایت را ارزیابی می کند. این لینک ها از صفحاتی که تازه ایجاد شده اند یا به تازگی بر روی لینک های قدیمی و قدیمی تر به روز می شوند، ارزش بیشتری اختصاص می دهد. متخصصان سئو به این موضوع به عنوان عامل FreshRank موتور جستجو اشاره می کنند.

اهمیت لینک های ورودی در طراحی سایت در شبکه های اجتماعی

اگرچه لینک های ورودی در طراحی سایت از وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر کمتر اهمیت دارند، اما همچنان این باور وجود دارد که لینک های ورودی از این سایت ها می توانند بر روی رتبه بندی صفحات تاثیر بگذارند.

ایجاد لینک های ورودی در طراحی سایت یک فرایند وقت گیر است. اگر شما نمی توانید این کار را انجام دهید، یک کارشناس حرفه ای طراحی سایت می تواند به شما کمک کند که حضور آنلاین قوی ایجاد کنید و لینک هایتان را برای شما ایجاد خواهد کرد.

متن قبل : ایجاد لینک های بازگشتی در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: